středa 20. srpna 2008

Total Commander 7.04 a 7.04a

Po delším čekání se objevila nová verze tohoto oblíbeného správce souborů. První znich obsahuje opravu více jak 200 změn a následná revize 7.04a ještě poopravila dalších cca 12 chyb.

A je vůbec ještě o co stát? Je Total Commander stále mezi špičkou správců souborů?
Podle mě se funkcionalitou i přehledností stále drží na špici souborových prohlížečů. Osobně jsem zkoušel ještě FreeCommander a Salamander. U obou jsem vždy něco postrádal nebo mě některé ovládání přišlo až příliš složité. Vždy jsem se nakonec vrátil k Total Commanderu. Za jeho nejsilnější nástroj považuji synchronizaci adresářů s možnosti porovnávání jednotlivých změn v souborech. To vše samozřejmě i při porovnávání lokálního disku oproti FTP serveru.

Total Commander nedopadl špatně ani v testu redakci serveru živě.cz. Zde porovnával svou sílu s dalšími správci věhlasných jmen jako jsou FreeCommander, SpeedCommander, Altap Salamander a XYplorer.

Zdroje:
Živě.cz , ghisler.com

Žádné komentáře: