pondělí 11. srpna 2008

Probuďte svůj počítač

Již několikrát jsem narazil na to, že si lidé pomocí různých super složitých programů a vzdáleného přístupu ke svému PC na dálku zapínají svůj počítač. Bohužel prozatím mě chyběla nějaká miniaturní a hlavně jednoduchá aplikace, která by takové zapnutí na dálku stiskem jednoho tlačítka provedla. Nezbylo mě tedy než si něco jednoduchého napsat.

Můj nový program JPWakeUP je ten úplně nejjednodušší jaký si umíte představit. Zadáte do něj MAC adresu vašeho PC a pak už jen zmáčknete to největší tlačítko, jaké v hlavním okně tohoto programu najdete. Pokud na vašem vzdáleném počítači máte povolenou aktivaci pomocí LAN, bude váš vzdálený počítač na nohách dřív, než řeknete švec.

Program je prozatím ve verzi 1.0 takže se může stát, že mě nějaká ta drobnost utekla. V tom případě čekám na vaše náměty a připomínky.

Další moje programy hledejte také na adrese http://www.provaz.cz/sector02/programing_programy.php

Žádné komentáře: