čtvrtek 28. srpna 2008

Microsoft Photosynth podruhé

Již třetí den pokračuji v pokusech s online 3D Galerií Photosynth od firmy Microsoft. Prozatím však mě Photosynth poráží 5:1. Ze šesti pokusů vytvořit nový synth, se mě jen jeden podařil dokončit a nahrát na server. Bohužel neustále narážím na stejnou chybu (viz obr.).



Občas se sám sebe ptám, zda Photosynth vůbec funguje?! To že mám tak vysokou míru nedokončených synthů mě celý program Microsoft Photosynth hodně znechutilo. Navíc na mém starším stroji trvá kalkulace poměrně dlouho. A tak rady typu „Zkuste to znova, v druhé polovině Vám to pojede rychleji“ pro mě nejsou příliš povzbudivé.

První a zatím jediný hrubý výsledek naší akce Morový sloup si můžete prohlédnout na následujícím odkazu. Je zde použito 70 vybraných fotografií, které jsou pořízeny kolem dokola Morového sloupu na Perštýnském náměstí. Pro zobrazení je však nutné mít Photosynth nainstalovaný jako plug-in na vašem počítači.



Pardubice ve Photosynthu
Na webu Photosynthu (photosynth.net) najdete i několik dalších vytvořených synthů z Pardubic. Kromě toho mého Morového sloupu zde najdete i Automatické mlýny , náměstí Republiky a střed města Pardubice od uživatele Anart.

Pokud máte nějaké vlastní zkušenosti s Photosynthem budu rád za vaše poznatky v diskuzi. Pokud jste udělali nějaké zajímavé synthy dejte také vědět.

Žádné komentáře: