pondělí 29. září 2008

Změřte si svoje COLOR IQ

Že nevíte co to Color IQ je!? Je to prostě jen další číslo, kterým se můžete mezi sebou porovnávat a zjišťovat kdo z vás má lepší monitor nebo lepší barvocit. Ano slyšíte dobře. Tohle závisí jak na vašem monitoru tak na citlivosti vašeho oka pro barvu. A jak tedy test probíhá?

Nejdříve dostanete za úkol srovnat následující čtyři barvené sloupce. Na krajích máte vždy pevný čtvereček, který označuje, jaká barva bude na krajích tohoto řádku. Ostatní čtverečky již srovnejte podle vás tak, aby to co nejlépe barevně ladilo.


Při sestavování nejste limitování časem. Následně už stačí jen přiřadit se do příslušné skupiny (muž/žena a věková kategorie) a můžete zjistit váš výsledek. Výsledkem je číslo. Čím menší číslo máte, tím jste na tom lépe. Můj výsledek mě celkem potěšil. Hned se s ním samozřejmě chlubím a čekám kdo z vás bude mít menší číslo.


Celý test najdete na adrese http://www.xrite.com/custom_page.aspx?PageID=77. Tak kdo zvás má menší Color IQ? :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

moje color IQ je na bodu mrazu, tedy 0, jen nevím zda mám jít poděkovat zaměstnavateli za skvělé HW vybavení, nebo být rád že ještě aspoň trochu vidím, i když v dnešní době někdy raději nevidět ... :) Pepe

Michal řekl(a)...

Moje je 15... jelikož je tu zatím nejhorší, tak musím zmínit, že to bylo na lowendovém HP notebooku :)