čtvrtek 4. září 2008

Diktát jako ve škole

Dneska jsem znova narazil na odkaz, který mě tak trochu vrátil do školních lavic. Sedíte na hodině českého jazyka a chvěte se hrůzou jak dopadl váš diktát. Chcete si to znova prožít? Pak neváhejte a vyzkoušejte Svěrákův diktát, který vyšel nedávno na serveru iDnes.cz. Diktát najdete na adrese http://zpravy.idnes.cz/diktat.asp?iddiktat=107.

Osobně můžu říct, že jsem pohořel stejně jako kdysi ve škole. Známka 5 a 7 chyb. To je prostě průšvih. Přitom mě to nepřipadalo zas tak těžké.

Celkem můžete udělat 24chyb a ve výsledku budete hodnocení klasickou školní známkou, tedy výborně až nedostatečně (1-5). Pokud budete chtít vidět, jakých chyb jste se dopustili, najdete pod diktátem odkaz „Zobrazit opravený text",

Mimochodem z pohledu kodéra a designéra si všimněte zajímavého řešení tohoto diktátu. Osobně se mě tento způsob moc líbí. Zajímalo by mě, jak je to s přípravou takového diktátu na straně zadavatele. Předpokládám, že něco podobného bych někde mohl využít.

Takže teď už žádné otálení a hodně štěstí při vašem diktátu.

Žádné komentáře: