neděle 27. ledna 2008

LEVEL 161 a UFO AFTERSHOCK

image Při dnešních nákupech jsem zabrousil i mezi tiskoviny. Jako obvykle jsem nevynechal ani herní časopisy a tam jsem objevil nový LEVEL č. 161. Bombou pro mne však bylo, že na jednom z přiložených DVD najdete plnou verzi UFO: AFTERSHOCK. Tahle hra je další celkem povedený kousek z klasické série SF strategie. Trochu mě radost zkazila cena časopisu, která je v současnosti 199Kč při prodeji na stánku. Nakonec jsem však téhle hitovce z roku 2005 neodolal. Už se těším, až se do ní pustím. Jen doufám, že se mě to podaří alespoň do konce tohoto roku.

Mimochodem na DVD je i demo „Zaklínače“ na které jsem se původně taky chystal. Bohužel času je pořád málo.

Bližší informace o obsahu časopisu LEVEL 161 najdete například na stránce: http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=25509&r=top

Žádné komentáře: